Yaşlı Çift Sobadan Zehirlendi

Karaman’da sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Olay, Karaman'ın Kazımkarabekir ilçesinde meydana geldi. Alınan bilgiye göre,Oba Mahallesi'nde ikamet eden Hasan Gürel (83) ile eşi Saliha Gürel (82), sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Sabah saatlerinde komşuları tarafından evlerinde baygın halde bulunan yaşlı çift, çağrılan ambulansla Karaman Devlet Hastanesine kaldırıldı. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri öğrenilen yaşlı çift, hayati tehlikelerinin bulunmaları üzerine Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?