Yaşlı çift sobadan zehirlendi

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift tedavi altına alındı.

Mahmut Akkaş (63) ile eşi Fatma Akkaş (60), merkez Karatay ilçesi Saraçoğlu Mahallesi Özenli Sokak'taki evlerinde, yakınları tarafından baygın halde bulundu. İhbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Fatma Akkaş, Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne, eşi Mahmut Akkaş ise Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı.
Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen Akkaş çiftinin durumlarının ağır olduğu öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR