Yaşlı çift soba kurbanı oldu

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift hayatını kaybetti.

Yeni Selçuk Mahallesi Kaide Sokak numara 2'de ikamet eden Milli Eğitim Müdürlüğü'nden emekli Ali ile eşi Emine Çağlar'dan haber alamayınca eve gelen yakınları, kapıyı zorla açtıklarında çifti ölü olarak buldu.

Olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri, Çağlar çiftinin kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiğini belirledi.

Cesetler, cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından otopsi için Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?