Yarıyıl tatili sona erdi

KONYA (AA) - Konya'nın Akşehir ilçesinde yarıyıl tatilinin sona ermesinin ardından başlayan ikinci yarıyıl eğitim öğretim münasebetiyle Cumhuriyet İlkokulu'nda...

KONYA (AA) - Konya'nın Akşehir ilçesinde yarıyıl tatilinin sona ermesinin ardından başlayan ikinci yarıyıl eğitim öğretim münasebetiyle Cumhuriyet İlkokulu'nda tören düzenlendi.


Törende konuşan Kaymakam Mehmet Türk, "Öğrencileri sadece okullarda verdiğimiz eğitimle baş başa bırakmamalıyız. En önemlisi öğrencilerimizi kişilikli, kendine öz güvenli, saygılı birer birey olarak topluma kazandıracak şekilde onlara yaklaşım sergilememiz gerektiğini düşünüyorum." dedi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Sadık Köseoğlu da tüm öğrencilere, öğretmenlere ve velilere ikinci yarıyıl eğitim öğretim döneminin hayırlı olmasını diledi.

Törene, Kaymakam Türk'ün yanı sıra Garnizon Komutanı Albay Orkun Turaçlı, Belediye Başkanı Salih Akkaya, İlçe Jandarma Komutanı Ali Uslu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Sadık Köseoğlu, okul idarecileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE