Yargıtay Başkanı Konya’daydı

Yargıtay Başkanı Osman Arslan, Konya’da özel bir hastanede sağlık kontrolünden geçti.

Yargıtay Başkanı Osman Arslan, Konya’da özel bir hastanede sağlık kontrolünden geçti.


Antalya’dan Konya’ya gelen Yargıtay Başkanı Arslan, önceden sağlık kontrolü için randevu aldığı özel hastaneye geçti. Yaklaşık 2,5 saat hastanede kalan Arslan, çıkışta gazetecilerin “geçmiş olsun” demeleri üzerine, “Genel bir sağlık kontrolünden geçtim” dedi. Arslan, daha sonra hastaneden ayrıldı. Hastane yetkilileri, Arslan’ın “Multi Dedektör-CT” adı verilen ve cerrahi operasyona gerek kalmaksızın anjiyografi yapan cihaza girerek, anjiyo olduğunu belirtti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?