Yaralı tilkiyi Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri kurtardı

Manisa'da yaralı halde bulunan koruma altındaki tilki Manisa Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından kurtarılarak tedavisi yapılmak üzere Doğa...

Manisa'da yaralı halde bulunan koruma altındaki tilki Manisa Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından kurtarılarak tedavisi yapılmak üzere Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğüne teslim edildi.

Manisa Orman İşletme Müdürlüğü Sarıçam Şefliği ekipleri Saruhanlı ilçesine bağlı Bahadır Mahallesi yakınlarındaki ormanlık alanda yaralı tilki buldu. Koruma altında olan tilki ekipler tarafından bulunduğu yerden güvenle alınarak kamyonete konuldu. Arka ayaklarından yaralandığı belirlenen tilki, Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğüne teslim edilirken tilkinin tedavisinin sürdüğü öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı