Yaralı öğrenciyi arkadaşları teselli etti

Konya'da otomobilin çarpması sonucu yaralanan lise öğrencisi kızı, arkadaşları ''Üzülme, iyileşeceksin'' diyerek teselli etti

Konya'da otomobilin çarpması sonucu yaralanan lise öğrencisi kızı, arkadaşları ''üzülme, iyileşeceksin'' diyerek teselli etti. 
İbrahim Ü. idaresindeki 42 ASZ 81 plakalı otomobil, merkez Selçuklu ilçesi Yazır Mahallesi'nde yolun karşısına geçmeye çalışan lise öğrencisi Fatma Atay'a (15) çarptı. 
Kazada, yaralanan genç kızın yanında bulunan arkadaşları uzun süre olayın şokunu üzerinden atamadı. 
Bazı kız öğrenciler sürücüye tepki gösterdi. Arkadaşları, yaralı genç kızı ''Üzülme, iyileşeceksin'' diyerek teselli etti. 
Atay, ambulansla Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. 
Başlatılan soruşturma devam ediyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR