Yaralı kediye belediye sahip çıktı

KONYA (AA) - Akşehir Belediyesi çalışanları, otomobilin çarptığı yaralı kediye sahip çıkarak, tedavisi için Konya Büyükşehir Belediyesi Hayvan Bakımevi'ne...

KONYA (AA) - Akşehir Belediyesi çalışanları, otomobilin çarptığı yaralı kediye sahip çıkarak, tedavisi için Konya Büyükşehir Belediyesi Hayvan Bakımevi'ne gönderdi.

Edinilen bilgiye göre, Anıt Mahallesi Dibek Başı sokağında bir otomobilin çarpması sonucu yaralanan kedi için vatandaşlar Akşehir Belediyesine ihbarda bulundu.

Vatandaşların ihbarı üzerine Belediye Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri olay yerine gelerek yaralı hayvanı veterinere götürdü.

Veteriner tarafından tedavisi yapılan kedi, daha kapsamlı bir tedavi için Büyükşehir Belediyesi Hayvan Bakımevi'ne götürülerek teslim edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu