Yaralı eşi için gözyaşı döktü

Konya'da otomobil ile minibüsün çarpışması sonucu 3 kişi yaralandı

Konya'da minibüs ile otomobilin çarpışması sonucu yaşanan kazada 3 kişi yaralandı. Olay yerine gelen ve eşini yaralı halde gören kadını, komşuları güçlükle sakinleştirdi.

Ahmet Şimşir idaresindeki 42 BZ 127 plakalı minibüs, merkez Karatay ilçesi Saraçoğlu Caddesi'nde, Yüksel Biceğez yönetimindeki 42 BB 102 plakalı otomobille çarpıştı.

Kazada, sürücüler Şimşir ve Biceğez ile minibüste bulunan Saffet Bardak yaralandı.

Kazayı haber alıp olay yerine gelen Bardak'ın eşi Şefika Bardak, kocasını yaralı halde görünce uzun süre gözyaşı döktü. Bardak, komşuları tarafından güçlükle sakinleştirildi.

Kaldırıldıkları hastanelerde tedavi altına alınan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu