Yangını "TOMA" söndürdü

Kastamonu'da inşaat işçilerinin kaldığı konteynerde çıkan yangın "TOMA" ile söndürüldü

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'da çıkan yangına polis ekipleri "TOMA" ile müdahale etti.

Kuzeykent Mahallesi, Ufo İş Merkezi mevkisinde, inşaat işçilerinin kaldığı konteynerde yangın çıktı.

Yangının Kuzeykent Emniyet Müdürlüğü binasına yakın bir alanda çıkması nedeniyle polis ekipleri tarafından yangına, toplumsal olaylara müdahale aracı (TOMA) ile müdahale edildi.

TOMA'nın yangını söndürmesinin ardından itfaiye ekipleri soğutma çalışması yaptı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu