Yangın ve Kurtarma Sporları Dünya Şampiyonası

Şampiyonanın ikinci günü, kadınlar 100 metre mücadelesiyle başladı

İZMİR (AA) - Yangın ve Kurtarma Sporları Dünya Şampiyonası'nın ikinci günü, atletizmde 100 metre mücadelesiyle başladı.

Erkeklerde bu yıl 13'üncüsü, kadınlarda ise 9'uncusu düzenlenen şampiyona, Atatürk Stadı'ndaki atletizm mücadelesiyle devam etti.

Türkiye'nin yanı sıra, Avusturya, Belarus, Bulgaristan, İran, Rusya, Slovakya, Özbekistan, Ukrayna, Hırvatistan, Kazakistan, Güney Kore, Letonya, Moğolistan, Çekya ile Moldova'dan kadın ve erkek itfaiye takımlarının katıldığı şampiyonada, ilk olarak kadınlarda 100 metre mücadelesi koşuldu.

Elemeleri geçecek takımların yarı final ve finalde mücadele edeceği 100 metre elemelerinde, düşen bazı itfaiyecilere sağlık ekipleri müdahale etti.


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler