Yanan aracın bagajından kaçak sigara çıktı

Osmaniye'de park halindeyken yanan otomobilin bagajında, 2 bin 225 paket kaçak sigara bulundu

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'de park halindeyken yanan otomobilin bagajında, 2 bin 225 paket kaçak sigara ele geçirildi.

Alınan bilgiye göre, Toprakkale ilçesi Lalegölü köyünde M.D'ye ait park halindeki otomobilde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Alevleri fark eden vatandaşların haber verdiği itfaiye ekiplerince, yangın söndürüldü.

Soğutma çalışmaları sırasında açılan aracın bagajında büyük kısmı yanmış halde 2 bin 225 paket kaçak sigara bulundu.

İtfaiye ekiplerinin durumu bildirdiği jandarma ekiplerince gözaltına alınan M.D. hakkında adli işlem yapıldı.

Aracın kullanılamaz hale geldiği yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı