Yalova'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen kişi yaşamını yitirdi

YALOVA (AA) - Yalova'da, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi hayatını kaybetti.

Yalova Belediyesi ekipleri, Dere Mahallesi Ekşimen Sokağı'nda tek katlı müstakil evde yalnız yaşayan İsmail Kuşgözlü'ye (83) yemek götürdü.

Kuşgözlü'nün bir gün önce bırakılan yemeği almadığını fark eden görevliler, şüphe üzerine durumu polis, itfaiye ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Kapıyı açıp eve giren itfaiye ekibi, Kuşgözlü'yü hareketsiz yatarken buldu. Sobadan sızan gazdan zehirlenerek yaşamını yitiren Kuşgözlü'nün cenazesi, incelemenin ardından hastane morguna gönderildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL