Yalıhüyük’te aşure etkinliği

KONYA (AA) - Konya'nın Yalıhüyük ilçesinde aşure etkinliği düzenlendi. Belediye Başkanı Hasan Koçer, etkinlikte yaptığı konuşmada, muharrem...

KONYA (AA) - Konya'nın Yalıhüyük ilçesinde aşure etkinliği düzenlendi. Belediye Başkanı Hasan Koçer, etkinlikte yaptığı konuşmada, muharrem ayı nedeniyle etkinliğin düzenlendiğini belirterek, bu ayın bolluk bereketin simgesi olduğunu kaydetti.
Etkinliğe, İlçe Kaymakamı Ali Polat, İlçe Garnizon Komutanı Hakan Doğan, ve vatandaşlar katıldı.
Etkinlik, protokol üyelerinin aşure dağıtımıyla sona erdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL