Yalçın’dan Bakan Özhaseki’ye tebrik

Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, Çevre Şehircilik ve İklim Değilikliği Bakanı Mehmet Özhaseki'yi tebrik etti.

Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, Çevre Şehircilik ve İklim Değilikliği Bakanı Mehmet Özhaseki'yi tebrik etti.

Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından açıklanan yeni kabinede Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı olan Mehmet Özhaseki'yi tebrik etti. Başkan Yalçın sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda; "Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın tensipleriyle Türkiye Yüzyılının ilk Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı olan Sayın Mehmet Özhaseki bakanımızı tebrik ediyor, duyduğum sevinçle birlikte başarılar diliyorum. Rabbim yâr ve yardımcısı olsun" ifadelerine yer verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ