Edinilen bilgiye göre, merkez Meram ilçesi Lalebahçe Mahallesi Sera Sokak'ta yaşayan Ayşegül Susam (33), yaktıkları mangalı ısınmak için eve getirdi. Bir süre sonra evde bulunan Abdurrahman (81) ve Hatice Berrak (52) ile Fatma (28) ve Ayşegül Susam karbonmonoksit gazından zehirlendi. Son anda yardım istedikleri komşuları tarafından çağırılan ambulanslarla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan 4 kişinin sağlık durumlarının ciddiyetini koruduğu öğrenildi.
Yaktıkları mangal zehirleyip öldürüyordu
Konya'da yaktıkları mangalı ısınmak için eve aldıkları belirtilen 4 kişi, karbonmonoksit gazından zehirlendi.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti