Yahudi yerleşimciler Filistinlilerin zeytin ağaçlarını kesti

NABLUS (AA) - Batı Şeria'nın Nablus kentinde bir grup Yahudi yerleşimcinin Filistinlilere ait zeytin ağaçlarını kestiği belirtildi.Görgü tanıklarından...

NABLUS (AA) - Batı Şeria'nın Nablus kentinde bir grup Yahudi yerleşimcinin Filistinlilere ait zeytin ağaçlarını kestiği belirtildi.

Görgü tanıklarından alınan bilgiye göre, Nablus kentine bağlı Madama köyündeki Yitzhar yerleşim biriminden bir grup yerleşimci, köyün güneyindeki El-Kadat bölgesine girerek, bölge sakinlerinden bir Filistinliye ait 20 zeytin ağacını kesti.

Nablus kentinin güneyindeki köyler, zaman zaman Yahudi yerleşimcilerin, bölge sakini Filistinlilerin zeytin ağaçlarını gasp etme, kundaklama ve çiftçilere saldırma gibi kışkırtıcı eylemlere sahne oluyor.

Filistin'de zeytin ve zeytinyağı satışı milli gelirin yüzde 1'ini oluşturuyor. Üretilen zeytinyağının yaklaşık 6 bin tonu iç piyasada tüketilirken kalan kısmı ise ihraç ediliyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE