Yahşihanlılar Emniyet Müdürü Akkuş'u ziyaret etti

KIRIKKALE (AA) - Yahşihanlı vatandaşlar, İstanbul Beşiktaş'ta meydana gelen terör saldırısından dolayı İlçe Emniyet Müdürü Erdal Akkuş'u ziyaret...

KIRIKKALE (AA) - Yahşihanlı vatandaşlar, İstanbul Beşiktaş'ta meydana gelen terör saldırısından dolayı İlçe Emniyet Müdürü Erdal Akkuş'u ziyaret etti.

Grup adına konuşan Seyfettin Türkyılmaz, İstanbul'daki hain saldırının tüm vatandaşları derinden yaraladığını söyledi.

Bu saldırının sadece emniyet teşkilatına yapılmadığını tüm Türk halkına yapıldığını belirten Türkyılmaz, "Bizler Yahşihan halkı olarak hem acımızı paylaşmak, hem de polislerimizin yanında olduğumuzu göstermek için emniyet teşkilatımızı ziyaret ettik. Biz Türk Milletiyiz. Bizi bölmeye kimsenin gücü yetmeyecektir." diye konuştu.

İlçe Emniyet Müdürü Erdal Akkuş da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek "Verdikleri moral ve destekten dolayı vatandaşlardan Allah razı olsun. Gün birlik beraberlik dayanışma günüdür. Hepinize teşekkür ediyorum." dedi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE