Yahşihan'da kadınlar kuraklık nedeniyle "yağmur ekmeği" yapıyor

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan ilçesinde kuraklık nedeniyle kadınlar "yağmur ekmeği" yapıyor.Kadınlar, farklı mahallerde kurulan çadırlarda, hayırseverin...

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan ilçesinde kuraklık nedeniyle kadınlar "yağmur ekmeği" yapıyor.

Kadınlar, farklı mahallerde kurulan çadırlarda, hayırseverin verdiği un, yağ ve yakacakları kullanarak ekmek pişiyor.

Duaların kabulü, yağmur yağması ve yılın bereketli geçmesi için pişirilen ekmek, vatandaşlara ikram ediliyor.

Ekmek pişiren Şerife Düzen, Allah rızası için yaptıkları dua ve hayırlı işlerin ardından yağmur yağmasını dilediklerini söyledi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE