Yahşihan'da aşure etkinliği

KIRIKKALE (AA) - Yahşıhan ilçesinde AK Parti Yahşihan İlçe Kadın Kolları tarafından aşure dağıtıldı.AK Parti Yahşihan İlçe Kadın Kolları tarafından...

KIRIKKALE (AA) - Yahşıhan ilçesinde AK Parti Yahşihan İlçe Kadın Kolları tarafından aşure dağıtıldı.

AK Parti Yahşihan İlçe Kadın Kolları tarafından hazırlanan aşureler, cuma namazı sonrası Belediye Parkı'nda vatandaşlara dağıtıldı.

Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, artık aşure dağıtımını geleneksel hale getirdiklerini söyledi.

Muharrem ayının Müslümanlar için önemli ayların başında geldiğini dile getiren Başkan Sungur, şöyle konuştu:

"Muharrem ayı ile birlikte Hicri takvimde yeni yıla girilir ve bu aya özel ibadetler yapılır. Aşure günü kutlanır. Bu vesile ile halkımızla bir araya gelebilmek ve dini vecibemizi yerine getirebilmek için Aşure kaynatmayı da belediye olarak geleneksel hale getirdik. Tüm halkımıza afiyet olsun."

Program, Başkan Sungur'un aşureleri vatandaşa dağıtmasıyla son buldu.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE