Yaban hayvanlarına 87 ton yem

Yaban hayatının korunması için hayvanlara 87 ton yem bırakıldı.

Konya Çevre ve Orman Müdürü Nuri Kunt, ağır kış şartları nedeniyle av ve yaban hayatının korunması için aç kalan hayvanlara 87 ton yem bırakıldığı söyledi.

İl Çevre ve Orman Müdürü Nuri Kunt, olumsuz hava koşullarında yaban hayvanları için büyük bir sorun oluşturan yem ve su ihtiyaçlarını karşılanmaya başlandığını bildirdi. Nuri Kunt, "Yerleşim yerlerinden uzak bölgelere yem ve su bırakıldı. Yabani, otçul, etçil, kuşlar ve sahipsiz hayvanlar için bu kış döneminde 25 ton kırık buğday, 20 ton pelet yem, 40 ton balyalı kuru yonca otu ve 2 ton sakatat satın alınarak hayvanlar için uygun alanlara bırakıldı. Vatandaşlarımızında evlerindeki ekmek kırıntılarını ve yemek fazlalıklarını çöp bidonlarının yanına bırakarak sokak hayvanlarının beslenmesinde yardımcı olmasını istiyoruz" dedi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?