Konya Çevre ve Orman Müdürü Nuri Kunt, ağır kış şartları nedeniyle av ve yaban hayatının korunması için aç kalan hayvanlara 87 ton yem bırakıldığı söyledi.
İl Çevre ve Orman Müdürü Nuri Kunt, olumsuz hava koşullarında yaban hayvanları için büyük bir sorun oluşturan yem ve su ihtiyaçlarını karşılanmaya başlandığını bildirdi. Nuri Kunt, "Yerleşim yerlerinden uzak bölgelere yem ve su bırakıldı. Yabani, otçul, etçil, kuşlar ve sahipsiz hayvanlar için bu kış döneminde 25 ton kırık buğday, 20 ton pelet yem, 40 ton balyalı kuru yonca otu ve 2 ton sakatat satın alınarak hayvanlar için uygun alanlara bırakıldı. Vatandaşlarımızında evlerindeki ekmek kırıntılarını ve yemek fazlalıklarını çöp bidonlarının yanına bırakarak sokak hayvanlarının beslenmesinde yardımcı olmasını istiyoruz" dedi.
iha