Meram Belediyespor Kulübü sporcuları, farklı branşlarda kazandıkları başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Wushu Federasyonu’nun 15-24 Şubat 2016 tarihleri arasında faaliyet takviminde bulunan Gençler ve Büyükler Sanda ve Taolu Türkiye Şampiyonası Antalya’da gerçekleşti. Toplamda 1200 kişinin katıldığı şampiyonada Meram Belediyespor’u 13 sporcu temsil etti. Yeşil-Beyazlı sporcular, 3 birincilik, 5 ikincilik ve 4 üçüncülük başarısı elde ederek şehrimize gurur yaşattılar.
Wushu’da Meram rüzgarı
Meram Belediyesporlu wushu sporcuları Türkiye Şampiyonasında elde ettikleri başarılarla turnuvaya damga vurdular.
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ