Voleybolda olaylı İzmir derbisini Göztepe kazandı

- Kadınlar Voleybol 1. Ligi'nde oynanan ve çıkan olaylar nedeniyle tribünlerin boşaltıldığı maçta Göztepe, Karşıyaka'yı 3-2 mağlup etti


İZMİR (AA) - Yaşanan tribün olayları nedeniyle seyircisiz tamamlanan Kadınlar Voleybol 1. Ligi A Grubu'ndaki İzmir derbisinde Göztepe, Karşıyaka'yı 3-2 yendi.

Atatürk Voleybol Vestel Venus Spor Kompleksi'nde oynanan ve karşılaşmanın ilk seti henüz tamamlanmadan tribünde yaşanan olaylar nedeniyle duran müsabakanın, seyircisiz oynanmasına karar verildi.

Karşılaşma, seyircilerin dışarı çıkarılmasının ardından yaklaşık 4 saat sonra tekrar başladı.

Maç durduğu sırada 25-24 önde olan Karşıyaka, ilk seti 26-24, ikinci seti de 25-18 kazandı. Daha sonraki setleri 26-24 ve 25-16 alan Göztepe 2-2 eşitliği yakaladı.

Son sette rakibine 15-13 üstünlük kuran Göztepe, müsabakadan 3-2 galip ayrıldı


Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi