Voleybol turnuvasının kazananı belli oldu

Afyonkarahisar Emirdağ Kaymakamlığı tarafından düzenlenen kurumlar arası "Voleybol Turnuvası" gerçekleştirilen final maçı ile son erdi.

Afyonkarahisar Emirdağ Kaymakamlığı tarafından düzenlenen kurumlar arası "Voleybol Turnuvası" gerçekleştirilen final maçı ile son erdi.

Emirdağ Kaymakamlığı tarafından düzenlenen "Voleybol Turnuvasına" 11 takım katıldı. Ada-Paşa ile Sağlık Spor arasında yapılan karşılaşma ile başlayan turnuva yapılan maçların ardından sona erdi. Turnuvanın final maçını ise Emirdağ Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi oldu. Takım şampiyonluk kupasını Kaymakam Osman Bilici'nin elinden aldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü