Voleybol: Erkekler 20 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası

- Türkiye: 3 - Belarus: 0


ANKARA (AA) - Voleybolda, Erkekler 20 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası'nda mücadele eden Türkiye, Belarus'u 3-0 mağlup etti.

Türkiye Voleybol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Bulgaristan'da düzenlenen organizasyonda, 2. Grup'ta yer alan milliler, 2. maçında Belarus'u 25-22, 25-13 ve 25-20'lik setlerle 3-0 yendi.

İlk maçında Sırbistan'a 3-2 mağlup olan Türkiye, gruptaki 3. maçını, yarın TSİ 17.30'da Çek Cumhuriyeti ile yapacak.


AA

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor