Voleybol: 2017 Genç Erkekler Balkan Şampiyonası

20 Yaş Altı Milli Takımı, ilk maçında Arnavutluk'u 3-0 yendi


İSTANBUL (AA) - Kosova'da düzenlenen 2017 Genç Erkekler Balkan Voleybol Şampiyonası'nda 20 Yaş Altı Milli Takımı, ilk maçında Arnavutluk'u 3-0 mağlup etti.

Türkiye Voleybol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, başkent Priştine'de yapılan şampiyonada milli takım, ilk maçında Arnavutluk'u 28-26, 25-20 ve 25-17'lik setlerle yendi.

Ay-yıldızlı ekip, yarın ikinci maçında Karadağ ile karşılaşacak.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler