Voleybol: 2017 FIVB Dünya Ligi

- A Milli Erkek Voleybol Takımı, G2 Grubu'ndaki ikinci maçında Japonya'ya 3-2 yenildi


ANKARA (AA) - A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2017 FIVB Dünya Ligi G2 Grubu'ndaki ikinci maçında Japonya'ya 3-2 mağlup oldu.

Çin'in Kunshan kentinde devam eden Dünya Ligi'nde G2 Grubu ikinci maçında Türkiye, Japonya ile karşılaştı.

Kunshan Spor Salonu'nda oynanan karşılaşma, büyük bir çekişmeye sahne oldu. Japonya, iki kez geriye düştüğü mücadeleyi 22-25, 25-12, 22-25, 25-19, 15-12'lik setlerle 3-2 kazandı.

İlk maçında ev sahibi Çin'e 3-0 yenilen A Milli Takım, gruptaki üçüncü ve son maçında yarın TSİ 10.00'da Avustralya ile mücadele edecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü