Voleybol: 16 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası

Türkiye, şampiyonadaki ilk maçında Sırbistan'ı 3-0 mağlup etti

İSTANBUL (AA) - Türkiye 16 Yaş Altı Kız Voleybol Milli Takımı, İtalya ve Hırvatistan'ın ortaklaşa düzenlediği Avrupa Şampiyonası'ndaki ilk maçında Sırbistan'ı 3-0 mağlup etti.

İtalya'nın Trieste kentindeki Pala Chiarbola'da oynanan maçı milliler, 25-14, 25-18 ve 25-16'lık setlerle 3-0 kazandı.

Milli takım, şampiyonadaki ikinci maçında yarın TSİ 18.00'de Romanya ile karşılaşacak.


Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?