Voleybol: 15. Boris Yeltsin Turnuvası

- Türkiye, üçüncü maçında Sırbistan'a 3-1 yenildi


İSTANBUL (AA) - A Milli Kadın Voleybol Takımı, 15. Boris Yeltsin Turnuvası'ndaki üçüncü maçında Sırbistan'a 3-1 mağlup oldu.

Milliler, Rusya'nın Ekaterinburg kentinde oynanan mücadeleyi 17-25, 18-25, 25-21 ve 22-25'lik setlerle 3-1 kaybetti.

İlk maçında Rusya'ya 3-1 mağlup olan, ikinci maçında Bulgaristan'ı 3-0 yenen Türkiye, turnuvadaki dördüncü ve son maçında yarın TSİ 14.30'da Kazakistan ile karşılaşacak.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?