Voleybol: 15. Boris Yeltsin Turnuvası

- Türkiye, ikinci maçında Bulgaristan'ı 3-0 yendi


İSTANBUL (AA) - A Milli Kadın Voleybol Takımı, 15. Boris Yeltsin Turnuvası'ndaki ikinci maçında Bulgaristan'ı 3-0 mağlup etti.

Milliler, Rusya'nın Ekaterinburg kentinde oynanan mücadeleyi 11-25, 25-27 ve 20-25'lik setlerle 3-0 kazandı.

Türkiye, turnuvadaki üçüncü maçında yarın TSİ 14.30'da Sırbistan ile karşılaşacak.

Kadın milliler, organizasyondaki son karşılaşmasında ise Kazakistan ile karşılaşacak.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler