Vinçli kamyon üst geçide çarptı: 2 yaralı

Adana'da vinçli kamyonun üst geçide çarpması sonucu, iki kişi yaralandı

ADANA (AA) - Adana'da vinçli kamyonun üst geçide çarpması sonucu, iki kişi yaralandı. Bir otomobil ve midibüste hasar meydana geldi.

Metin Kuzgun idaresindeki 34 DJ 8120 plakalı kamyonun üzerindeki vinç, D-400 karayolunda seyir halindeyken, Öğretmen Bulvarı üst geçidine çarptı.

Kazada kamyon sürücüsü ile birlikte yolculuk ettiği İbrahim Çetin yaralandı. Yaralılar olay yerine sevk edilen ambulanslarla Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı. Bir otomobil ve bir midibüste de hasar meydana geldi.

Kaza yerine gelen trafik ekipleri inceleme, belediye ekipleri yol temizleme çalışması yaptı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu