Vincent Aboubakar: "Fenerbahçe, menajerimle konuştu. Beşiktaş'tan ayrıldıktan sonra Fenerbahçe, Galatasaray ya da Başakşehir'e gitmem. Bu hainlik olur."
Vincent Aboubakar: "Fenerbahçe, menajerimle konuştu. Beşiktaş’tan ayrıldıktan sonra Fenerbahçe, Galatasaray ya da Başakşehir’e gitmem. Bu hainlik olur."
Vincent Aboubakar: "Fenerbahçe, menajerimle konuştu. Beşiktaş'tan ayrıldıktan sonra Fenerbahçe, Galatasaray ya da Başakşehir'e gitmem. Bu hainlik olur."
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü