Video çekerken kendi kazasını da çekti

Konya'nın Beyşehir ilçesinde araçla seyir halindeyken cep telefonu ile kayıt yapan sürücü, aracın takla atması sonucu yaralanırken kendi kazasını da çekti.

Olay, Beyşehir ilçesine bağlı Esence Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, müzik dinleyerek araç kullanan ismi öğrenilemeyen sürücü, cep telefonu ile video kaydı almaya başladı.

Bu sırada kontrolden çıkan hafif ticari araç yoldan çıkarak takla attı. O anlar video kaydına yansıdı. Görüntülerde seyir halindeyken kontrolden çıkarak takla atması, kayıt devam ederken sürücünün acı içerisindeki sesi ve araçtan çıkması yer alıyor.

Öte yandan, yaralanan sürücünün hastaneye kaldırıldığı ve durumunun iyi olduğu belirtildi.

Yorum Yap
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

KONYA Haberleri

KONYA'YA YENİ DÜZEN
Konya'nın Acı Kaybı: Şanzımancı Hacı Usta Hayatını Kaybetti
KONYA'DA ACİL HAVA NAKLİ
KONYA OVASI'NDA HASAT BAŞLADI
Selçuklu'da Sanatın Yıldızları Ödüllerine Kavuştu