Vergi ve vergiciler günü olmalı

Büro Memur-Sen Konya Şube Başkanı Mahmut Çimen, Gazeteciler Cemiyeti’nde düzenlediği basın toplantısında, maliye çalışanlarının sorunlarına dikkat çekti.

Büro Memur-Sen Konya Şube Başkanı Mahmut Çimen, Gazeteciler Cemiyeti’nde düzenlediği basın toplantısında, maliye çalışanlarının sorunlarına dikkat çekti. 22-28 Şubat tarihleri arasında kutlanan vergi haftasının bu yıl 21’ncisinin kutlandığını belirterek, bu haftalarda mükelleflerin problemlerinin konuşulduğunu, oysa bu verginin başından sonuna kadar var olan maliye çalışanlarının sorunlarının gündeme getirilmediğini savundu. Verginin başlangıcından sonuna kadar var olan sessiz bir maliye çalışanı olduğunu kaydeden Çimen, çözüm istedikleri sıkıntılarını şu şekilde sıraladı, “Gelir idaresinde çalışan ve gelir idaresine geçiş kapsamında uzmanlık kadrosu verilmeyen personelde uzmanlık kadrosunun verilerek ayrımcılık giderilmeli. Emekli olurken çalıştığında almış olduğu maaşın derecesinden emekli olmaları sağlanmalı. Maliyecilerin çalışma ve iş verimliliği ile ilgili paneller ve seminerler düzenlenip çıkan sonuçlara göre önlem alınmalı” Çimen, Türkiye’ye vakit kaybetmeksizin daha demokratik ve özgürlükçü bir anayasa kazandırmanın şart olduğunu belirterek, bu anayasa değişikliği ile 4688 sayılı Sendika Kanunu’nda değiştirilerek kamu çalışanlarına grevli toplu sözleşme hakkının verilmesi gerektiğini sözlerine ekledi. Ferit Hepokur-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?