Venezuela'nın yarısı karanlığa gömüldü

CARACAS (AA) - Venezuela'da yaşanan elektrik kesintisi nedeniyle ülkenin neredeyse yarısı karanlığa gömüldü.Enerji Bakanı Luis Motta Dominguez, Carabobo...

CARACAS (AA) - Venezuela'da yaşanan elektrik kesintisi nedeniyle ülkenin neredeyse yarısı karanlığa gömüldü.

Enerji Bakanı Luis Motta Dominguez, Carabobo eyaletinde bir elektrik santralinde oluşan patlama sonucu ülkenin 23 eyaletinden en az 11'inde elektrik kesintisi yaşandığını belirtti.

Dominguez, Carabobo'da elektriklerin tekrar geldiğini, ekiplerin diğer eyaletlerdeki elektrik bakım çalışmalarını sürdürdüğünü ifade etti.

Ülkenin pek çok eyaletinden vatandaşlar sosyal medya hesaplarından elektriksiz kaldıklarına ilişkin paylaşımlarda bulundu.






AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL