Mevlana Müzesi ve Sultan Selim Camii çevresinin yıkanmasından sonra Kadir Gecesi gündüzünde Zabıta personeli tarafından esnafa kandil simidi dağıtılırken, Kadir Gecesi teravih namazı sonrasında da camilerin büyük bir bölümünde cami cemaatine Ballı süt ikramı gerçekleştirildi. Kandil gecelerine özgü eski geleneklerin yaşatılması konusunda duyarlılık gösteren Karatay Belediyesi, kadir gecesi dolayısıyla ilçe genelinde camilerin büyük bir bölümünde ballı süt ve kandil simidi dağıtarak teravih namazı sonrası cemaate ikramda bulundu. Yüzlerce vatandaşın ibadetlerini cami avlularında yerine getirdiği kandil gecesinde Sultan Selim camiinde teravih namazı çıkışı vatandaşlara Ballı süt ikram eden Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, manevi değerlere sahip çıkarak eski geleneklerin yaşatılması konusunda gelecek nesillere kandil gecelerinin önemini benimsettiklerini ifade etti. Sadece Sultan Selim camiinde değil ilçe genelinde teravih namazı sonrası tüm camilerde cami cemaatine yaklaşık 2000 adet Kandil simidi ve 27 bin adet ballı süt ikram ettiklerini söyleyen Başkan Hançerli, ayrıca Karatay Belediyesi Zabıta Müdürlüğünün ise esnafın Kandilini kutladığını ve çarşı merkezinde bulunan esnaflara Kandil simidi ikram ettiğini belirtti.
Vatandaşlara kandil simidi ikram edildi
Karatay Belediyesi Kadir Gecesi münasebetiyle bir dizi etkinliğe imza attı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?