Vatandaşa gül fidanı dağıttılar

Dünya Çevre Günü dolayısıyla Meram Belediyesi vatandaşlara gül fidanı dağıttı.

Dün Zafer Meydanı'nda vatandaşlara 20 bin adet gül fidanı dağıtım töreninde konuşan Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, geçen sene yaptıkları gül dağıtım programından çok memnun kaldıklarını ve bu sene de gerçekleştirmek istediklerini belirterek, "Biz belediye olarak bu dönem içinde ağaçlandırma ve yeşillendirme çalışmalarına çok önem veriyoruz. Meram Belediyesi Park Bahçeler Müdürlüğü'nün bütçesini 6 milyon 600 bin YTL'ye taşıdık. Konya'nın Meram ilçesinde ağaçlandırma çalışmaları Türkiye'de ilk olacak uygulamalarla devam ediyor. Şu anda Antalya yolu civarına 3 milyon meşe palamudu fidanı dikimi gerçekleştirdik. Bugün de Dünya Çevre Günü münasebetiyle vatandaşlarımıza gül dağıtıyoruz. Umarım bununla birlikte ağaçlandırma ve yeşillendirme çalışmaları büyük mesafe alacaktır" dedi.

 

Daha sonra Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu ve belediye görevlileri vatandaşlara gül fidanı dağıttı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?