Vasip Şahin'den Fikret Orman'a ziyaret

İSTANBUL (AA) - İstanbul Valisi Vasip Şahin, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'a ziyarette bulundu.Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Vodafone...


İSTANBUL (AA) - İstanbul Valisi Vasip Şahin, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'a ziyarette bulundu.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Vodafone Arena'da gerçekleşen ziyarette, kulüp ikinci başkanı Ahmet Nur Çebi ile genel sekreter Ahmet Ürkmezgil'in de hazır bulunduğu belirtildi.

Sıcak bir ortamda geçtiği aktarılan ziyaretin sonunda Fikret Orman'ın Vasip Şahin'e isminin yazılı olduğu "34" numaralı Beşiktaş forması hediye ettiği ifade edildi.


AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de