Van der Wiel, sağlık kontrolünden geçti

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe'nin dün İstanbul'a getirdiği Hollandalı futbolcu Gregory van der Wiel sağlık kontrolünden geçti.Kulüpten yapılan açıklamada,...


İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe'nin dün İstanbul'a getirdiği Hollandalı futbolcu Gregory van der Wiel sağlık kontrolünden geçti.

Kulüpten yapılan açıklamada, Ulus'taki Liv Hospital'da gerçekleştirilen kontrollerde Van der Wiel'in öncelikle kan değerlerine bakıldığı, ardından Hollandalı futbolcunun solunum ve efor testinden geçtiği belirtildi. 28 yaşındaki oyuncunun sağlık kontrollerinin genel cerrahi ve dahiliye muayenelerinin ardından tamamlandığı bildirildi.

Fenerbahçe, bugün düzenlenecek törenle Van der Wiel ile resmi sözleşme imzalayacak.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?