Van Büyükşehir Belediyesi vektörle mücadelenin startını verdi

Van Büyükşehir Belediyesi, kent zararlılarının kışı geçirmek için yuvalandıkları kanal, kanalizasyon, sazlık ve bataklık gibi alanlarda ilaçlama...

Van Büyükşehir Belediyesi, kent zararlılarının kışı geçirmek için yuvalandıkları kanal, kanalizasyon, sazlık ve bataklık gibi alanlarda ilaçlama çalışması başlattı.

Çevre ve insan sağlığını tehdit eden kent zararlılarına yönelik yıl boyu ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdüren Van Büyükşehir Belediyesi, kışlak mücadelesine de start verdi. Sivrisinek, karasinek, fare, pire, kene, hamamböceği gibi haşerelere karşı hummalı mücadele veren ilaçlama ekipleri, kent zararlılarının kışı geçirmek için yuvalandıkları rögarlar, kapalı kanallar ve fosseptik çukurlarını sisleme makineleri ile ilaçlıyor.

21 araç ve 55 personelle yürütülen ilaçlama çalışmalarında Dünya Sağlık Örgütü (WHO) tarafından tavsiye edilen, Sağlık Bakanlığı tarafından ruhsatlandırılmış biyolojik ilaçlar kullanılıyor. Çalışmalar çerçevesinde İpekyolu, Tuşba ve Edremit ilçelerindeki fosseptik çukurlar, rögarlar ve rögar kapaklarının düzenli bir şekilde ilkbahara kadar ilaçlanacağı belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı