Valinin eşi kazada yaralandı

Vali Atilla Osmançelebioğlu'nun eşi İncila Osmançelebioğlu'nun kolu, geçirdiği kaza sonucu kırıldı

Konya Valisi Atilla Osmançeleboğlu'nun eşi İncila Osmançelebioğlu, geçirdiği trafik kazasında yaralandı.


Kaza, Meram Yeni Yol Caddesi Meram Devlet Hastanesi önünde meydana geldi. Konya Valisi Atilla Osmançelebioğlu'nun eşi İncila Osmançelebioğlu'nun içinde bulunduğu Nihat Yapıcı (34) idaresindeki 42 SC 961 plakalı resmi otomobil, şehir merkezi istikametine giderken, Meram Devlet Hastanesi'ne dönüş yapan Şamil Kıldı'nın kullandığı 42 AJ 363 plakalı otomobile sağ arka kapısından çarptı. Kazada, resmi otomobilde bulunan İncila Osmançelebioğlu'nun sağ kolu kırıldı. Kolu kırılan İncila Osmançelebioğlu olay yerine çağrılan ambulansla önce Meram Devlet Hastanesi'ne ardından Vakıf Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Eşinin trafik kazasında yaralandığını duyan Konya Valisi Atilla Osmançelebioğlu da hastaneye geldi. İncila Osmançelebioğlu'nun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?