İşte mektuplardan can alıcı satırlar:
“Bir okulda olmaması gereken bütün rezillikler var. Can güvenliğimiz bile tehlikede. Ben okulumda tuvalete giremiyorum. Siz böyle bir okula çocuklarınızı gönderir miydiniz? Veya siz böyle bir okulda okusaydınız bizim valimiz olabilir miydiniz? Ben inanıyorum ki olamazdınız. Lütfen bizi ve okulumuzu görmeye gelin.”
“Sizin çocuklarınız böyle bir okulda eğitim görseydi ne yapardınız?”
İşte minik yüreklerin Vali Bey’e ulaştıramadıkları mektuplarından bazı bölümler bunlar.
Bu mektuptan sadece Vali Osman Aydın’a değil pek çok kişiye mesaj var aslında.
Öğrenciler tuvaletlerin berbatlığından, duvarların enginliğinden, dikenli tel olmayışından, okullarına giren sapıklardan, kaloriferlerin yanmayışından, can güvenliğinden bir hayli dertliler.
M. Ali Köseoğlu'nun yazısının tamamını için TIKLAYIN