Valilikten "yazlıklarda gıda maddesi bırakılmaması" uyarısı

Edirne Valiliği, bağ ve çiftlik evleri ile yazlıklarda gıda maddesi bırakılmaması konusunda uyarıda bulundu

EDİRNE (AA) - Edirne Valiliğinden, bağ ve çiftlik evleri ve yazlıklarda gıda maddesi bırakılmaması konusunda uyarıda bulunuldu.

Valilikten yapılan açıklamada, il genelinde yerleşim yerlerinden uzaktaki yazlık, bağ evi, çiftlik evi ve benzeri şekilde kullanılan her türlü yapıda yiyecek ile içecek türü hiçbir malzemenin bırakılmaması gerektiği bildirildi.

Vatandaşların güvenlik nedeniyle farklı maksatlarla kullanımının önüne geçmek için harhangi bir aksaklığa mahal vermemek amacıyla kamuoyuna duyurunun yapıldığı kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL