Valiler Kararnamesi

Merkeze alınan Bayburt Valisi Yusuf Odabaş, kentten ayrıldı

BAYBURT (AA) - Valiler Kararnamesi ile merkeze alınan Vali Yusuf Odabaş, Bayburt'tan törenle uğurlandı.

Kendisini uğurlamaya gelenlerle makam odasında bir süre sohbet eden Odabaş, daha sonra tören için valilik binası önüne çıktı.

Odabaş, burada da kendisini uğurlamaya gelenlerle tokalaşıp helallik isteyerek, kentten ayrıldı.

Uğurlama törenine, Garnizon Komutanı Jandarma Albay İbrahim Ayhan Vural, Bayburt Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Selçuk Coşkun, AK Parti İl Başkanı Hakan Kobal ile kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri katıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL