Vali'den Selvi'ye hayırlı olsun ziyareti

Nisan ayı meclis toplantısında bir yıllığına İl Encümeni olarak seçilen 5 meclis üyesi ilk toplantısını bugün Vali Osman Aydın Başkanlığında yaptı.

Nisan ayı meclis toplantısında bir yıllığına İl Encümeni olarak seçilen 5 meclis üyesi ilk toplantısını bugün Vali Osman Aydın Başkanlığında yaptı. İl Encümen toplantısına katılmak üzere İl Genel Meclisine gelen Vali Osman Aydın’ı İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi, Genel Sekreter Mehmet Kaçmaz ile il encümenleri kapıda karşıladı. Vali Osman Aydın İl Genel Meclisi önünde bekleyen vatandaş ve taksicilerle de tokalaşarak bir süre sohbet etti. Bir sıkıntılarının olup olmadığını soran Vali Aydın’a taksiciler teşekkür ederek kendileriyle ilgilenmelerinden dolayı memnuniyetlerini bildirdi. Vali Aydın encümen toplantısı öncesi Meclis Başkanı Ali Selvi’nin makamına geçerek hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Meclis Başkanı ve Divan üyeleriyle birlikte bir süre sohbet eden Vali Osman Aydın daha sonra Encümen toplantısına geçti. İl Encümenliğine seçilen ‘Necati Sametoğlu, Cengiz Küçük, Faruk Koç, Ali Sait Öztürk ile Ahmet Ünal’a’ hayırlı olsun diyen Vali Osman Aydın, gündem maddelerinin görüşülmesi için toplantıyı başlattı. Bir yıl görev yapacak olan İl Encümenlerinin görevi 2010 Nisan ayında sona erecek.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?