Vali Yılmaz, çocukları ile birlikte, doğaya yem bıraktı

Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz çocukları ile birlikte, yaban hayvanlarının doğal yaşam ortamlarında beslenmesi ve korunması amacı ile çetin kış şartlarında...

Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz çocukları ile birlikte, yaban hayvanlarının doğal yaşam ortamlarında beslenmesi ve korunması amacı ile çetin kış şartlarında yiyecek bulmakta güçlük çeken yaban hayvanları için Zorkun Yaylası Mevkiinde doğaya yem bıraktı.

Vali Yılmaz yaptığı açıklamada, "Amanoslar'a çok kar yağdı. İnşallah daha çok yağmasını arzu ediyoruz. Bugün, kar yağması nedeniyle burada yaşayan canlıların aç kalmamaları için yemlerimizi bıraktık. Burası çok çeşitli kuş türünün yaşadığı, birçok canlının yaşadığı bir alan dolayısıyla bu canlılar aç kalmaması için her sene bunu yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz" dedi. Programda İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mesut Ovalı ile Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Oktay Deniz de yer aldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı