Vali Yiğitbaşı: “Allah devletimize ve milletimize bir daha böyle acılar ve hainlikler göstermesin”

Afyonkarahisar'da 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü etkinlikleri çerçevesinde sergi açılışı gerçekleştirildi.

Afyonkarahisar'da 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü etkinlikleri çerçevesinde sergi açılışı gerçekleştirildi.

Sergi İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından kent merkezindeki Zafer Meydanı'nda açıldı. 15 Temmuz direnişi ve zaferini fotoğraflarla anlatıldığı serginin açılışını Vali Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı ve beraberindeki protokol üyeleri gerçekleştirildi. Açılışın ardından sergiyi gezen Vali Yiğitbaşı yaptığı açıklamada, "7 yıl geçti ama fotoğraflar o günü yine hatırladık. Gerçekten fotoğrafların ne kadar büyük bir ihaneti sembolize ettiği tekrar tekrar gözümüzde canlandı. Çok şükür bu hain darbe girişimi milletimizin devletine, vatanına, bayrağına sahip çıkması ile Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde püskürtüldü. Bu tür sergiler yaşananları geçlerimize aktarmak konusunda önemli bir sergi ve üzerinden zaman geçse de unutulmaması gerektiğinin önemini anlatıyor fotoğraflar ve tabi biz de yaşananları anlatmalıyız. Allah devletimize ve milletimize böyle acılar, büyük düşmanıklar ve hainlikler göstermesin" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek