Vali Yerlikaya'dan Fikret Orman'a ziyaret

İSTANBUL (AA) - İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ı ziyaret etti.Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Başkan...

İSTANBUL (AA) - İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ı ziyaret etti.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Başkan Orman'ın Vali Yerlikaya'yı Vodafone Park'taki makamında ağırladığı bildirildi.

Ziyarette kulübün ikinci başkanı Serdal Adalı, genel sekreter ve icra kurulu başkanı Ahmet Ürkmezgil ile yönetim ve icra kurulu üyesi Şafak Mahmutyazıcıoğlu'nun da yer aldığı kaydedildi.

Spor Haberleri

Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?