Vali Şimşek'ten Bor ilçesine ziyaret

NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, Bor ilçesinde çeşitli ziyaretlerde bulundu.Kaymakam Bekir Sıtkı Dağ, Bor Belediye Başkanı Sıtkı Erat ve...

NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, Bor ilçesinde çeşitli ziyaretlerde bulundu.

Kaymakam Bekir Sıtkı Dağ, Bor Belediye Başkanı Sıtkı Erat ve ilçe protokolü tarafından karşılanan Şimşek, mart ayında hizmete girmesi planlanan 75 yataklı Bor Devlet Hastanesi binasını inceleyerek, İl Sağlık Müdürü Ertan Değirmencioğlu’ndan bilgi aldı.

Bor Fizik Tedavi Hastanesini de ziyaret eden Şimşek, tedavi gören hastalarla sohbet etti.

Hastaların sağlık durumları hakkında bilgi alan Şimşek, hastalara ve yakınlarına geçmiş olsun dileklerini iletti.

Vali Şimşek, Bor Adliyesi, İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Jandarma Komutanlığını da ziyaret etti.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı