Vali Şimşek sporcuları ödüllendirdi

NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, Samsun'da gerçekleştirilen 23. İşitme Engelliler Olimpiyat Oyunları'nda başarılı olan sporcuları ödüllendirdi....

NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, Samsun'da gerçekleştirilen 23. İşitme Engelliler Olimpiyat Oyunları'nda başarılı olan sporcuları ödüllendirdi.

Samsun'da düzenlenen olimpiyatlarda güreşte grekoromen stilde şampiyon olan Kadir Kuş ile üçüncülüğü elde eden Ahmet Talha Kacur ve antrenörleri, Niğde Valisi Yılmaz Şimşek'i makamında ziyaret etti.

Şimşek, ziyarette, "Sporcularımız Niğde adına büyük bir başarıya imza atarak bizleri gururlandırdı. Niğde'den ilk defa olimpiyat şampiyonu ve olimpiyat üçüncüsü çıktı. Dolayısıyla bu başarı bizler için çok değerlidir. Sporcularımıza her anlamda destek oluyoruz. Gençlerimizin, çocuklarımızın sporla buluşmasına önem veriyoruz." şeklinde konuştu.

Şentürk, sporculara çeşitli hediyeler verdi.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı